Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Θέλω το σκύλο για την ταράτσα…

Οι περισσότεροι που τον θέλουν είναι από επαρχία, να τον έχουν δεμένο στον κήπο ή σε βαρέλι… ξέρετε αυτά που έχουν καλή θέρμανση, μόνωση και ιδανικές συνθήκες και που ο σκύλος ζει για πάντα εκεί μέχρι να πεθάνει;

Θέλω το σκύλο για την ταράτσα…

* Για να μη μπαίνουν κλέφτες από την ταράτσα;
* Για να έχω κάποιον να ουρλιάζει τα βράδυα όταν οι σοβαροί φιλόζωοι βγάζουν έξω τα ζώα τους βόλτα και ξυπνούν όλοι από τις φωνές του ταρατσόσκυλου?;
* Για να λέω ότι έχω σκύλο;
* Γιατί δε θέλω τις τρίχες μέσα στο σπίτι (δηλαδή βαριέμαι να καθαρίζω) αλλά θέλω να λέω πως είμαι ζωόφιλος;
* Για να χω ένα λόγο να με βρίζουν οι γείτονες (πολλές φορές ζωόφιλοι) που η ταράτσα και όλη η γειτονιά βρωμάει από τις ακαθαρσίες;
* Γιατί έχω ένα σε κάθε μπαλκόνι, ένα στον κήπο, ένα στο σπίτι και ένα στη ταράτσα? (συλλογή).
* Γιατί έχω ζωοφιλικά αισθήματα της δεκαετίας του ʼ60 και πιστεύω ότι περνάει ωραία? Δείτε τα μάτια του και τα ξαναλέμε.

Αν σας εξαγρίωσα και ταυτιστήκατε με μία από τις παραπάνω κατηγορίες, δε χρειάζεται να μου το πείτε, απλά κατεβάστε το σκύλο και βάλτε τον στο σπίτι.

Εκπαιδεύστε τον να μπορεί να γίνει μέλος της οικογένειας, κάντε του ένα μπάνιο και καθαρίστε την ταράτσα!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου